Uplift Serum


The first thing I want to say is that none of the photos of my eye that you see in this post have been filtered, retouched, or altered in any way.  These came straight from the camera to the blog. That being said, this product absolutely amazed me. 

Primero que nada, quiero informarles que ninguna foto de mi ojo que verás en este artículo se ha filtrado, retocado, o cambiado de ninguna manera. Las fotos vienen directamente desde la cámera hasta el blog. Dicho esto, este producto absolutamente me asombró.



I am getting close to thirty, and my skin is not what it used to be. In the past couple of years, I have noticed the beginnings of crows feet and puffiness around my eyes. A few weeks ago, I decided it was time to take action to preserve my youth! I had heard great things about the product Uplift, which is made by an up-and-coming cosmetics company called Younique.

Me estoy acercando a cumplir 30 años, así que mi piel no es lo que antes era. Dentro de los últimos dos años, he notado el comienzo de arrugitas alrededor de mis ojos, así como hinchazón debajo de los ojos. Hace unas semanas, decidí que ya era hora de tomar acción de preserver mi juventud! :-) Había escuchado cosas buenas sobre el producto Uplift, lo cual es fabricado por una companía prometedora de cosméticos que se llama Younique.



The product is not cheap, ($65.00 a bottle) but I decided that if it worked as it claimed to, then it would be worth it. The product comes in a bottle with an eye-dropper dispenser. All you do, is apply 1-2 drops to your finger and gently rub them into the skin below your eyes before bed. The consistency of the product is like tanning oil, but it does not cause breakouts. A little bit goes a long way. This bottle will easily last 3-4 months.Originally, I assumed that it would be a month or more before I had any results to write about on my blog. I was so surprised! I noticed a difference after only one day of using this product. 

El producto no es barato, ($65.00 por la botella) pero decidí que si funccionaba como se reclamaba, valía la pena. El producto viene en una botella con un dispensador cuentagotas. Solamente hay que aplicar 1-2 gotitas al dedo y suavemente masajearlas hasta que se disuelvan en la piel antes de irse a la cama. La consistencia del producto es como un aceite de bronceado, pero no resulta en tapar los poros. Un poquitico te alcanza. La botella te durará de 3-4 meses facilmente. Originalmente, asumí que iba a durar un mes usando el producto antes de notar algún resultado. Que sorpesa me dió! Noté una diferencia después de sólo un día de usar este producto.


I think you will find it hard to argue with what you see in the pictures. It seriously looks like I had a face lift. These results happened in 5 days. I know that my eye easily looks ten years younger. Uplift has almost completely erased the fine lines around my eyes and taken away the bags under my eyes.

Creo que se te resultará difícil argumentar con lo que ves por las fotos. En serio, parece que tuve un estiramiento facial. Estos resultados occurrieron en 5 días. Sé que facilmente el ojo parece diez años más joven.  Uplift  casi ha borrado las arrugitas alrededor del ojo completamente y quitado el hinchazón debajo del ojo. 

                     
                                    Day 1/ Día 1                                                      Day 2/Día 2



                                                                          Day 5/Día 5

I don't recommend products that I don't believe in. You can trust me when I say that you won't be sorry you tried Uplift. There is a younger-looking woman inside of you that is waiting to emerge. What do you have to lose?

No recomiendo productos en los cuales realmente no creo. Puedes confiar en mí cuando digo que no te arrepentirás haber probado Uplift. Hay una mujer que se ve más joven adentro de tí, esperando emerger. Qué tienes que perder?


Read more and Buy Uplift here.
Lee más y compra Uplift  aquí.

Check out the rest of my blog here.

1 comment

  1. Wow, it looks amazing! I will give it a try! Thanks for sharing!

    ReplyDelete